Poznáte značku Twistshake?

-> Mojkáčik -Black Lamb

Značka Twistshake prišla na trh okolo roku 2014 zo so severa zemegule, zo Švédska. Verili by ste že firmu na detské potreby založil muž? Veru tak, tiež by som to hádala skôr na ženu, ale dobre to spravil on, vidno že má podnikavého ducha, lebo Twistshake je dnes dostupný už aj u nás v Európe. 

Ako sa dostal ku mne? Veľmi jednoducho. Minulý rok si cez Instagram napísala slečna z personálneho oddelenia firmy, či by som chcela spolupravovať s ich značku. Bola som riadne prekvapená, pretože za prvé môj profil je stále maličký hráč a za druhé, niektoré veci zo stránky som už mala na wishliste, takže to bola pre mňa dvojitá radosť. 

->Detská fľaša- 
Anti-Colic Baby Bottle-Pearl Pink 
 ->obal na výrobu domácich nanukov 
-Ice pops-Peach

Podstatná informácia je, že všetky výrobky Twistshake sú bez škodlivého BPA ( Bisfenol A- organická chemická zlúčenina, ktorá sa využíva pri výrobe plastov). Návrh a celkový dizajn produktov si firma vymýšľa a riadi sama.
 
->Delený tanierik- Divided plate 
-Pearl Pink 
->príbor-Learn Cutlery Stainless-Grey

Produkty sú určené a vhodné už pre novorodencov, ako veci dennej potreby, napríklad antikolikové fľaše, deky, alebo kočiare. Pre väčšie deti už nájdete skvelé variabilné sety na stolovanie, alebo plniteľné kapsičky na jedlo. Tiež ak veľa cestujete, mrknite si skladaciu vaničku na cestovanie. 

->Plniteľná kapsička na jedlo
 -Squeeze bag -Floral 
-> fľaša - Kid cup- Grey
-> podbradník- Bib- Grey


Naša osobná skúsenosť je skvelá, inak by som ani te to príspevok napísala, nemám totiž rada veci nasilu. Naozaj veci používame denne, výhodou je, že sa dajú uskladniť v chladničke a aj umyť v umývačke riadu. A dokonca máme aj formy na domáce nanuky, takže aj do mrazničky s nimi! 😄 


A teraz pre vás mám jednu dobrú správu, môžte si uplatniť zľavu na už prebiehajúce zľavy na eshope
 s mojím kódom 
  BB15RBB 
a dostať-15% na nákup navyše!


PS: Nebudete ľutovať;) 

Majka 💜


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.