Vitajte!

 Ahojte, týmto vás u mňa pekne vítam a teším sa, že vás sem ku mne zaviali internety 🤗 . Ak sa ešte nepoznáme, ťuknite si napríklad na môj Instaprofil, no určite tu budem občas hovoriť aj o sebe. 

Po takmer troch rokoch, odkedy som si založila nový blog (áno veru dlho som ho odkladala 😅) som si povedala, že dnes je ten deň, kedy je správny čas zmeniť stav z neaktívneho na aktívny. 

Tu na mojom blogu sa chcem venovať čas od času veciam a témam, ktoré sú mi blízke a bavia ma. Budem písať o kozmetike, trošku o móde, občas padne niečo aj o slow fashion a určite sa teším na DIY postupy 🤩  Ale nakoľko už som mamou, chcela by som občas rozoberať aj nejaké podstatnejšie veci, napríklad výchovu, emócie atď. 

Takže ako? Ste ready? Áno? Skvelé, tak ešte vitajte! 🤗

PS: Toto som ja. Majka 💜

3 komentáre:

Používa službu Blogger.