Adventný kalendár DIY

                   ADVENTNÝ KALENDÁR

Niet nad radosť z Vianoc, v tom sa asi zhodneme všetci:) Odmala som milovala Vianoce a všetko s tým spojené. A keď prišli do módy adventné kalendáre, to bolo niečo! Síce vtedy boli len také malé s čokoládkami, ale hneď ma to chytilo. A aj teraz, keď som dospelá, si každý rok nejaký zaobstarám. 

Tento rok už moje dieťa oslavuje 3roky, podľa mňa adekvátny vek na prvý vlastný kalendár. A pretože nie som zástancom lacnej verzie čokolád, ktoré bežne v detských kalendároch bývajú,  rozhodla som sa pre DIY. 

          

Zredukovala som tento červený papierový kalendár, ktorý som kúpila minulý rok v TIGER za asi 4€. Všetky rôzne môžné obmeny si viete kúpiť aj v TEDI ,  KIK alebo aj cez internet. Na konci prikladám link.  


      
Rozmýšľala som, čo by sa Eli páčilo a čo by sa teoreticky aj zmestilo do okienok. Vybrala som teda pár vecí, ktoré použije počas roka ako napríklad: fixy, set drevený náhrdelník a náramok na hranie, puzzle PeppaPig a kinderká bez čokolády, pretože celé sa nezmestili 😄

Z vianočného som vzala rukavice na zimu, vianočne nohavičky, set sponiek s mašľou ku sviatočnému outfitu a pár ozdob na zavesenie. Na stromček.  

Čo sa sladkosti týka, tie som si naschvál vybrala v DM drogérii, nakoľko predávajú zdravé potraviny. Do okienok sa zmestili len želé cukríky a sušienky. 


    Tip: vianočným papierom som zalepila to okienko, do ktorého som dala balenie puzzle. Takto sa nám puzzle nevysypú dnu do kalendára a môžem ho kľudne postaviť. Po otvorení papierového okienka len prstom roztrhi tento papier a vyber si puzzle :)
 

Tu vám pridám pár tipov kde narýchlo kalendár kúpiť, ak ste tak ešte nespravili ale chceli by ste :) Všetky budú bez obsahu. 


Závesné vrecká Sinsay

 Odpočítavací vianočný strom : Sinsay

24Krabičiek : Margaretka

PRO DIY tip: 
DM drogéria ma 3ľahké a rýchle postupy ako si kalendár spraviť doma bez kupovania materiálu
 a tiež je to super návod ako zabaviť deti :   DM





Dúfam že sa vám tento príspevok páčil a ak chcete vidieť konečný obsah kalendára, sledujte počas Decembra story u mňa na Instagrame  . 
 
PS: napíšte mi do komentu či ste si tento rok aj vy nejaký vyrobili alebo kúpili 😊


                              Majka 💜



















Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.