DIY fotoalbum






 Je tu niekto kto stále nemá darček na Vianoce a potrebuje poradit?  Alebo niekto, kto miluje DIY darčeky? Alebo len potrebujete pocas dna zabaviť svoje deti?  Tak pre vás mám skvelý a jednoduchý tip! 😉
                                                                      
  Fotoalbum 


1. Nebudete potrebovať takmer nič. 
Podstatné je, aby ste mali doma zopár fotiek ktoré môžte použiť .

2. Potom si pohľadajte papier, dierovačku, nožnice, lepidlo a špagát či šnúrku. 

    
Tip: hľadajte tvrdší papier, aby sa z nášho fotoalbumu zlou manipuláciou nevyhla stránka. Ja som použila stránky z nového scrapbooku, pretože sa mi v ňom rozlepila väzba.

3. Na jeden album som použila 10 stránok, takže si vyberte koľko ich chcete mať a spravte si dierovačkou rovnomerne diery. 


4. Vyberte si fotky a rozmiestnite si ich niekam na stôl, aby bolo jasné, ktoré budete lepiť na ktorú stranu. 

Tip: ak nájdete nejaké nálepky, alebo pekný papier a použite ho ako ozdobu. 

Tip: fotky si viete nalepiť aj washi páskou, teda papierovou ozdobnou páskou. Je ich na trhu veľmi veľa a majú všelijaké vzory a farby . Viď nižšie.


5. Ak máte nalepené fotky, môžte si fotoalbum zviazať. 

Tip: mne sa to viac páčilo s "obalom" takže som ešte navrch pridala ozdobný scrapbookový papier. Viď nižšie. 

  



Voilà! Hotovo. Takto nejak podobne budú vyzerať tie vaše albumy, všetko závisí od materiálu a vašej kreativity. 
Ako vidíte, je to naozaj jednoduché DIY, aktivita vhodná pre deti, zabavíte sa spolu :)  


Časový plán: cca 30min
Stupeň obtiažnosti: 1
Materiál : nízkonákladové
Vhodné pre deti: Áno
Rodičovský dohľad: Áno

Do komentu mi napíšte, či ste tento rok niečo vyrábali alebo či vyskúšate doma podobný fotoalbum podľa môjho návodu. Budem sa tešiť ak áno 🤗

Krásny 5december 
Majka 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.