Secondhand Brumla


 

 Poznáte obchodík s názvom Brumla? Ja som sa o nemu dostala asi pred dvomi rokmi cez niektorý mamičkovský profil na Instagrame.  Hneď ma zaujalo že tovar dovážajú z Anglicka, pretože ja poznám mnoho UK značiek a som s nimi spokojná, naťukala som si pár vecí do košíka. Veď reku, dám tomu šancu. Chcela som hlavne vidieť kvalitu oblečenia, resp. stav v akom mi veci prídu. Predsa len...hovoríme tu o secondhande. 
 


        Huňatý kabátik, John Lewis , 7€


Ako nám balíček dorazil domov, Hneď som to celé popozerala a nenašla som na oblečení žiadnu vadu. Bolo čisté, ja spokojná a tak som si na eshope založila používateľský účet. Odvtedy som spravila už zopár nákupov, nakoľko viem, že cez Brumla kupujem kvalitné značky, iba za menej peňazí #winwin


  
     Šušťáková kombinéza, Lily&Dan, 7.16€


Povedzme si čosi o secondhandoch. Viem že veľa ľudí sa hanbí tam vôbec vstúpiť . Rozumiem, ale! Kúpiť niečo z druhej ruky nie je hanba, je to uvedomelý nákup 😉 
 Zase mnoho ľudí v tom vidí možnosť mať značkové veci za minimum reálnej hodnoty. A
 tým si ušetriť dosť peňazí. 
Potom tu je xy ľudí, ktorí secondhandy podporujú vzhľadom na neskutočný textilný odpad, ktorým je Zem pohltená, nakoľko textil sa dá využiť a spracovať len do istej časti.  Potom sa z neho stáva už len obyčajný odpad. A ten odpad leží v haldách napríklad na púšti v Čile. Sila, čo? 


Ružové kožušinové bolero, Zigzag, 3.80e

Ak sa rozprávame o nákupe na eshope Brumla, funguje to ozaj veľmi jednoducho: 
1. Založím si svoje konto 
2. Naťukám si veci do košíka 
3. Dám si ich záväzné odložiť po dobu max 15dní (za ten čas môžte počkať na nový tovar a pridať si ďalšie kúsky do košíka) 
4. Zaplatím do doby 15 dní a hotovo 


-> Tovar pridávajú dva krát v týždni, teda Pondelky a Štvrtky o 8:00 hod. 
-> Na Brumla nájdete tovar detský, dámsky ale aj pánsky. Oblečie sa celá rodina 👍
-> Balík si môžte domov poslať kuriérom, alebo do Zásielkovne vo vašom meste. 

  Menčestrová suknička, TU clothing, 2.50€


Info ku kúpe: 
- 17.12 odosielajú posledné balíky 
- 25.12 budú povianočné zľavy 
- 3.1 odosielajú prvé objednávky 

   

Zaujal vás tento obchodík?
Dajte mi v komente vedieť či Brumla poznáte, a či ste tam už niečo nakúpili. 
Som zvedavá aj na váš vzťah ku secondhand obchodom. 

Majka 💜



Tento príspevok vznikol na základe spolupráce so secondhand obchodom BRUMLA 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.